Hei, täähän on kivaa. Selkeästi olen innostunut uudesta lajista jonka olen ajatellut olevan ehkä viimeinen harrastuksemme. Olemmehan jo 3 kertaa tutustuneet esteisiinkin. No asiasta innostuneena olen jopa opiskellut sitä. Kirjastosta tarttui mukaani jopa joku Koiramme-Agility-Dvd. Ja olihan kammotus, elämäni ehkä hirvein video kokemus. Voin kuvitella että joskus on koiria jopa tuollalailla koulutettukin mutta video oli kuitenkin julkaistu 2000. Hirveää hihnasta nyhtämistä, koiria toruttiin sormi pystyssä kuin lapsia konsanaan yms. Videossa oli ainoastaan yksi hyvä kohta, se kun se loppui. Pakotin itseni katsomaan sen loppuun asti ja sieltä irtosi jopa 2 hyvää lausetta viimeiseksi. "Hyvä ohjaaja ymmärtää virheiden johtuvan lähes aina itsestä. Todella hyvä ohjaaja jättää lähes sanan pois". 

No on minulla onneksi ollut laadukkaampaakin materiaalia. Ainakin tietyt käsitteet ovat tulleet tutuksi eikä ole treeneissä niiden takia niin pihalla. Ohjattuja treenejä olen myös taas katellut mutta kaikki kurssit menevät päällekäin jonkun muun kanssa. Saadaan me tästä hyvä hubailu/täytelaji.