Kylmää on, -28 näyttää mittari ja täällä rannikolla on vielä tuo ainainen vinkka. Remu on taas ollut ihan normaali, en ole kyllä sitä rasittanutkaan. Hieronut olen, ei siitä varmaan muuta iloa ole kuin että tottuu siihen ja voimme yrittää oudon hierojan kanssa. Ronistakin näkee että tekemättömyys alkaa vaivata. Tänään kuskasin sitä kylillä mukana ihan vaan sen takia että pääsi uusiin paikkoihin, jos se vähän väsyttäisi sitä. Olohuone on niin pieni meille ettei siinä mahdottomia mahdu. Pientä seuraamista, maahan menoja, jalkojen välistä pujottelua ja muuta temppuilua. Lauantai aamuna on onneksi halli vuokrattu pariksi tunniksi. Pääsemme kunnolla treenaamaan ja nähdään kun osaavammat treenaa. Agilityäkin pääsemme varmaan kokeilemaan. Koitan saada jotain kuvia ja videota sieltä. 

Olen huomannut katselevani juutuubista agility videoita ja kävin myös etsimässä alo kursseja. Olen ajatellut että kai sitäkin voisi vähän kokeilla. Varsinkin kesällä olisi helppo kun harjoituskenttä on 300m päässä. Mulla vaan ei ole mitään käsitystä vieläkään lajista, joku kurssi on pakko saada pohjille. Kaikki kurssit olivat vaan maanantaina ja se on meidän hakutreenipäivä. En vaan koe vieläkään minun lajiksi, tykkään enemmän lajeista joissa ohjaaja on passiivisempi. 

Ensiviikoksi näyttäisi lupaavan lauhempaa, jospa pääsisi tekemään enemmän.